گناه من عاشق شدن بودواشتباه من باتو بودن

 

یه چیزی هست که یه مدته خیلی ناراحتم میکنه ...  

اینکه مرتب میبینم که آدما دارن از من و اخلاقم سوء استفاده میکنن... 

سعی میکنن از من یه نردبون بسازن واسه خواسته های خودشون

چون میدونن چه قدر واسه دوستام ارزش قائلم... 

براشون متاسفم...خیلی متاسفم!

بعضی از دوستام جز وقت گیری و مزاحمت هیچی برام ندارن!

دوست دارم اینو بهشون بگم...

بگم تا بفهمن اگه به روی خودم نمیارم به خاطر حفظ حرمت دوستیمونه نه چیزه دیگه ...  

 

از وقتی دادا گفته مشکل تو (یعنی من ! ) اینه که از کسی که ناراحتم نمیگم

و تو خودم میریزم و این خیلی بده تصمیم گرفتم اگه از کسی ناراحت بودم بگم!

(دوسته خوب به دادا میگن ) هرچند برام خیلی سخته.

چون نمیخوام کسی و ناراحت کنم ولی خب ! خودمم آدمم  

 

                                   عكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسیسوار بی کسعكس و تصاویر زیبا برای زیباسازی وبلاگ شما -------------- بهاربیست دات كام ------------- BAHAR22.COM ------------ عكس تصاویر زیباسازی وبلاگ فارسی 



نظرات شما عزیزان:

حامد
ساعت0:13---7 تير 1390
میخوامت عزیزم.


نوشته شده در شنبه 1 تير 1390برچسب:,ساعت 14:55 توسط سوار بی کس| |


Power By: LoxBlog.Com